دوشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۰۱

فدايي فر، مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

کاهش ساخت و سازها درآمد شهرداري را به حداقل رسانده است

رکود و توقف ساخت و سازها درآمد شهرداري را از محل صدور پروانه و مجوزهاي ساخت و ساز به حداقل رسانده که در نوع خود قابل توجه است.


کيومرث فدائي فر، مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: رکود و توقف ساخت و سازها درآمد شهرداري را از محل صدور پروانه و مجوزهاي ساخت و ساز به حداقل رسانده که در نوع خود قابل توجه است.
 
به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛فدايي فر با اشاره به اينکه ميزان مراجعه شهروندان براي اخذ پروانه ساختماني در مقايسه با آمار سال گذشته در همين زمان به شدت کاهش يافته است، افزود: در همين راستا وضعيت درآمد شهرداري نيز رو به کاهش است.
 
مديرمنطقه يک شهرداري قزوين با برشمردن علل اين امر ادامه داد: اولين عامل رکود اقتصادي و به تبع آن رکود بازار مسکن که خود عامل عمده محسوب مي‌شود که به کاهش صدور پروانه ساختماني منجر شده است.
 
فدايي فر دومين علت را توقف پرداخت وام‌هاي بافت فرسوده بيان کرد و گفت: آنهايي که داراي ملکي در موقعيت بافت فرسوده قرار داشتند با استفاده از اين تسهيلات علاقه‌مند به نوسازي ملک خود بودندکه به تبع آن به شهرداري مراجعه کرده و پروانه دريافت مي‌کردند و يا با يک مشارکت‌کننده همکاري داشته و دراحياي بافت فرسوده با بهره‌گيري از تسهيلات مناسب اقدامات جدي انجام مي‌شد که اين امر در حال حاضر به وضعيت رکود کشيده شده است.
 
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط