شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۴

تلاش واحد اجرایی سامانه 137 برای اجرای در خواست های شهروندان منطقه یک

اصغر بهنام زاده مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از تلاش شبانه روز همکاران واحد اجرایی سامانه 137 برای انجام درخواست های شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ بهنام زاده گفت: تعداد پیامهای روزانه شهروندان از طریق سامانه 137 به منطقه یک شهرداری 156 مورد بوده  که اکنون با تلاش شبانه روزی همکاران واحد اجرایی سامانه 137 به 7 مورد رسیده که ازاین تعداد نیز 4 مورد انجام شده و 3 مورد نیز در حال انجام است.

وی افزود: درخواست ها و پیام های شهروندان از طریق سامانه 137 به واحد اجرایی سامانه 137 منطقه یک مربوط به آسفالت،مرمت دریچه ها ،دیوار کشی ، نصب پلهای فلزی ،افکن چاه ، مرمت و لکه گیری پیاده روها و جدول گذاری بوده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: همکاران واحد اجرایی سامانه 137 منطقه یک شهرداری قزوین با هدف جلب رضایت شهروندان و اجرای درخواست آنان، در کمترین زمان ممکن اقدام به برطرف کردن مشکلات و معضلات کرده اند.

بهنام زاده در پایان از شهروندان درخواست کرد با توجه به هزینه های سنگین خدمات از جمله آسفالت و جدول گذاری در نگهداری شهر و اماکن عمومی و معابر توجه و عنایت لازم را داشته باشند.

تصاویر مرتبط