چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۱

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین به مناسبت روز ملی کودک از مدارس این منطقه بازدید کرد

صبح امروزمدیر منطقه یک شهرداری قزوین به مناسبت روز ملی کودک به همراه مسئول حراست و ریئس ناحیه امامزاده حسین (ع)با تعدادی از دانش آموزان دیدار کردند و آنها نیز مشکلات محله و مدارس خود را با وی در میان گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ اصغر بهنام زاده مدیر منطقه یک شهرداری قزوین به همراه مسئول حراست و رئیس ناحیه امامزاده حسین (ع) همزمان با هفته ملی کودک، میهمان کودکان و نوجوانان، مربیان و آموزشگران مدارسدخترانه رضویه و پسرانه عمار یاسرواقع در خیابان اصفهان (ایران گاز) بودند.

بهنام زاده مدیرمنطقه یک  ضمن گوش فرادادن به صحبت‌ها و انتقادات و اهداء هدایا به کودکان اظهار کرد: آیا تاکنون این سوال را از خود پرسیده‌اید علاوه بر وظیفه مدیریت منطقه یک وظیفه ما برای کمک به شهر و شهردار چیست؟

او تصریح کرد: تک تک ما می‌توانیم یک شهردار باشیم و می توانیم شهر را به نوعی اداره کنیم.

مدیر منطقه یک همچنین در این دیدار عنوان کرد: همه ما باید بدانیم برای داشتن شهری پاکیزه ابتدا باید از خودمان شروع کنیم، خودمان بهترین مراقب هستیم و باید به خودمان قول دهیم این فرهنگ را در مدارس نهادینه کنیم.

بهنام زاده در پایان این دیدار گفت: باید در کنار هویت تاریخی به هویت طبیعی شهر هم توجه شود.

لازم به ذکر است بهنام زاده دراین دیداراز قسمتهای مختلف این مدارس بازدید کرد و برای بهبود وضعیت این مدارس هماهنگی لازم را با مدیر عامل سازمان ترافیک برای خط کشی و نصب تابلوهای راهنمایی در مسیر دانش آموزان انجام داد.

تصاویر مرتبط