شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۰۴

پاسخگويي به 3 هزار و 324 پیام سامانه 137درسال99

اصغر بهنامزاده، مدير منطقه یک شهرداري قزوين از پاسخگویی به 3 هزار و 324 پیام شهروندان در سامانه 137شهرداری درسال99خبرداد.

به گزارش روابط عمومي منطقه1 شهرداري قزوين؛ بهنام زاده افزود: بعد از موضوع آسفالت ،مرمت،لکه گیری ونگهداری معابر که 1293مورد است، بیشترین درخواست شهروندان مربوط به جلو گیری از سد معبر اصناف و دستفروشان است که 610مورد بوده است.

این مقام مسئول بیان کرد: از3هزار و 324 پیام دریافت شده به 2 هزار و 725 پیام رسیدگی شده و 509پیام در دست بررسی واقدام است.

وی تاکید کرد: شهروندان در زمان تماس با سامانه 137 نسبت به اعلام آدرس دقیق و مشکلات دقت لازم را داشته باشند وبرای حل آنها عجله نکنند تا شهرداری بتواند با طی مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز نسبت به برطرف کردن مشکلات و موارد درخواستی اقدام کند.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین تصریح کرد:  برخی از در خواست ها مانند آسفالت معابر اصلی و فرعی و ایجاد فضای سبز در محله ها ی مورد نظر نیاز به زمان و اعتبارات مالی دارد و نمی توان در کوتاهترین زمان مشکلات را برطرف کرد، بنابراین برخی از درخواستها باید در قالب پروژه های عمرانی  اجرایی شود .

 

تصاویر مرتبط