شنبه ۱۳۹۲/۱۱/۲۶

فصيحي‌رامندي، رييس هيئت موتورسواري و اتومبيلراني استان قزوين:

با برگزاري مطلوب در قزوين، مسابقات رالي در تقويم فدراسيون قرار گرفت

با برگزاري مطلوب مسابقات رالي کشوري در قزوين، برگزاري اين مسابقات در تقويم فدراسيون موتورسواري واتومبيلراني قرار گرفت.

رييس هيئت موتورسواري واتومبيلراني استان قزوين گفت: با برگزاري مطلوب مسابقات رالي کشوري در قزوين، برگزاري اين مسابقات در تقويم فدراسيون موتورسواري واتومبيلراني قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ فرج ا... فصيحي رامندي افزود: مسابقات رالي خانوادگي کشوري براي اولين بار در استان قزوين برگزار شد.
وي تصريح کرد: در اين دوره از مسابقات که از هفت استان حضور داشتند،طبق ارزيابي هاي صورت گرفته، اين مسابقه به نحو شايسته اي در استان برگزار شد.
فصيحي رامندي با تاکيد بر اين که سطح مسابقات بسيار بالاتر از آن چيزي بود که پيش بيني مي‌کرديم، خاطرنشان کرد: به رغم اين که بودجه اين فدراسيون براي برگزاري دوره هاي آموزشي و برگزاري مسابقات کم است اما خرسنديم که با حمايت هاي شهرداري وتلاش شرکت کننده ها اين مسابقات به نحو احسن برگزار شد.
عضو شوراي شهرقزوين با اشاره به عنوان هاي کسب شده در مسابقات رالي خانوادگي کشوري در قزوين بيان کرد: در اولين دوره مسابقات رالي خانوادگي در استان قزوين تيم هاي منطقه يک شهرداري قزوين، سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قزوين وتيم جانبازان به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را کسب کردند.
وي در پايان از حمايت هاي شوراي اسلامي شهر وشهرداري قزوين در برگزاري مسابقات قدرداني کرد.
پايان پيام
 

تصاویر مرتبط