سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۵/۲۱

بهنام زاده عنواند کرد:

پاسخگويي منطقه یک شهرداری به 677 پیام سامانه 137در4 ماه

اصغر بهنامزاده، مدير منطقه یک شهرداري قزوين از پاسخگویی به 677 پیام سامانه 137شهرداری در4 ماهه سالجاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومي منطقه یک شهرداري قزوين، بهنام زاده افزود: بعد از موضوع آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر که 168 مورد بود، بیشترین درخواست شهروندان مربوط به جلوگیری از سد معبر اصناف و دستفروشان بوده که 145 مورداست. 

وی اظهار کرد: از 677 پیام دریافت شده از سامانه 137 برای منطقه یک شهرداری، به 306 پیام رسیدگی شده و 305 پیام در دست بررسی و اقدام است. 

وی تاکید کرد: شهروندان در زمان تماس با سامانه 137 نسبت به اعلام آدرس دقیق و مشکلات دقت لازم را داشته باشند و برای حل آنها عجله نکنند تا شهرداری بتواند با طی مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز، نسبت به برطرف کردن مشکلات و موارد درخواستی اقدام کند.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین افزود: برخی از درخواستها مانند آسفالت معابر اصلی و فرعی و ایجاد فضای سبز در محله‌های مورد نظر نیاز به زمان و اعتبارات مالی دارد و نمی توان در کوتاهترین زمان مشکلات را برطرف کرد، بنابراین برخی از درخواست ها باید در قالب پروژه های عمرانی  اجرایی شود. 

پایان پیام 

تصاویر مرتبط