دوشنبه ۱۳۹۲/۰۸/۲۷

در راستاي بازديد هفتگي از خانواده معظم شهدا صورت گرفت؛

ديدار مديرمنطقه يک شهرداري قزوين با خانواده شهدا

همزمان با ماه محرم مديرمنطقه يک شهرداري قزوين با خانواده شهيد محمد کياميري ديدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين، همزمان با ماه محرم مديرمنطقه يک شهرداري قزوين به همراه دو تن از اعضاي شوراي اسلامي شهرقزوين ، مديران شهري ، مديرحراست ومسئول روابط عمومي اين شهرداري با خانواده شهيد کياميري ديدار کردند.
کيومرث فدايي فر،مديرمنطقه يک شهرداري قزوين در اين ديدار گفت:ديدار با خانواده شهدا از وظايف شهرداري است و خوشبختانه اين امر مهم در چند سال اخير به صورت جدي در دستور کار قرار گرفته است.
وي خانواده شهداي 8 سال دفاع مقدس را سرمايه‌هاي ارزشمند کشور دانست وتصريح کرد: بايد هميشه قدردان والدين شهدا به دليل تربيت فرزنداني که از جانشان در راه دفاع از کشور و ناموس خود گذشتند، باشيم و تمامي تلاش خود را براي رفع نيازهايشان به کار بگيريم.
مديرمنطقه يک شهرداري قزوين تاکيد کرد:يکي از افتخارات مديريت شهري شايستگي خدمت به خانواده شهدا و ايثارگران در صحنه‌هاي مختلف است و ما بايد ادامه دهنده راه شهدا بوده و از آرمان هاي آن ها حفاظت کنيم.
وي اضافه کرد:احياء حفظ و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت طلبي زنده نگه داشتن ياد شهيدان و حفظ آثار آنان، تجليل و تکريم از خانواده‌هاي معظم شهيدان و جديت در رفع مشکلات خانواده‌هاي شاهد از مهمترين اهداف اين ديدارهاست.
فدايي فر يادآور شد:رنج‌هايي که اين خانواده‌ها متحمل شدند جبران‌ناپذير است بنابراين زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از وظايف اصلي هرشهروندي است.
گفتني است در پايان اين ديداربه رسم يادبود و همچنين قدرداني از زحمات خانواده شهيد کياميري به آنان لوح تقديري اهدا شد.

 

تصاویر مرتبط