سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۶/۲۶

صادقي، مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

بوستان ملاخليلا با اعتبار 17 ميليون ريال آماده‌سازي مي‌شود

آماده‌سازي بوستان ملاخليلا با اعتبار 17 ميليون ريال، در دستور كار منطقه يك شهرداري قزوين قرار گرفت.

 

 

مدير منطقه يك شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني آماده‌سازي بوستان ملاخليلا با اعتبار 17 ميليون ريال، آغاز شده است.
فرامرز صادقي در خصوص ديگر پروژه هاي در دست اجراي اين منطقه افزود: مرحله چهارم بسترسازي رودخانه نواب با اعتبار 5 ميليارد و 601 ميليون ريال و پيشرفت فيزيكي 10 درصد و پياده‌رو سازي خيابان‌هاي بوعلي و هلال احمر با 6 ميليارد ريال اعتبار و پيشرفت فيزيكي 15 درصد، در دستور كار اين منطقه قرار دارد.
صادقي احداث تقاطع غير همسطح آيت اله ابوترابي با اختصاص اعتباري افزون بر 7 ميليارد ريال را از ديگر پروژه هاي سال جاري اين منطقه عنوان و بيان كرد: اجراي كمربندي شرق حد فاصل پل ولايت تا بلوار آيت اله ابوترابي نيز با 80 درصد پيشرفت فيزيكي در سطح منطقه در حال اجرا است.
وي افزود: همچنين آماده سازي نواحي منفصل شهري با 5 ميليارد ريال اعتبار و 80 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجرا است و ادامه آن با اعتبار 4 ميليارد ريال به اجرا در مي آيد.
مدير منطقه يك شهرداري به پياده روسازي خيابان تهران قديم با اعتبار 4 ميليارد و 450 ميليون ريال و 70 درصد پيشرفت فيزيكي اشاره و تصريح كرد: پروژه محصور نمودن زمين هاي غير محصور اين منطقه  نيز با اعتبار 700 ميليون ريال در آخرين مرحله اجرا قرار دارد و ادامه آن با اعتبار 2 ميليارد ريال عملياتي مي شود.
صادقي به طرح هاي آتي اين منطقه اشاره و خاطر نشان كرد: احداث بوستان ها و ساختمان اداري ناحيه دانش، سرويس بهداشتي، بوستان و ساختمان اداري ناحيه چوبيندر و زيرگذر مصلي نيز در دستور كار اين منطقه قرار گرفته است و به زودي اجرا مي شود.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط