بهنام زاده:
منطقه یک شهرداری قزوین در سال گذشته به 3 هزار پیام سامانه 137 پاسخ داده است
اصغر بهنام زاده، مدير منطقه یک شهرداري قزوين، از پاسخگویی این منطقه به 3 هزار پیام سامانه 137شهرداری درسال 98خبرداد.
به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداري قزوين؛ بهنام زاده گفت: بعد از موضوع آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر با هزار و 218 تماس، بیشترین درخواست شهروندان از سامانه 137 مربوط به جلو گیری از سد معبر اصناف و دستفروشان است.
این مقام مسئول بیان کرد: از 3 هزار پیام دریافت شده به 2 هزار و 934 پیام رسیدگی شده و 36 پیام در دست بررسی و اقدام است.
وی تاکید کرد: شهروندان در زمان تماس با سامانه 137 نسبت به اعلام آدرس دقیق و مشکلات دقت لازم را داشته باشند و برای حل آن ها عجله نکنند تا شهرداری بتواند با طی مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز نسبت به برطرف کردن مشکلات و موارد درخواستی اقدام کند.
مدیر منطقه یک شهرداری قزوین تصریح کرد: برخی از درخواست ها مانند آسفالت معابر اصلی و فرعی و ایجاد فضای سبز در محله های مورد نظر نیاز به زمان و اعتبارات مالی دارد و نمی توان در کوتاهترین زمان آن ها را برطرف کرد، بنابراین برخی از درخواست ها باید در قالب پروژه های عمرانی اجرایی شود.
پایان پیام.