دوشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۱۴

بهنام زاده:

پروژه دیوارسنگی رودخانه بازار تا پایان سال به اتمام می رسد

اصغر بهنام زاده ، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: با اعتبار بیش از 2 میلیاردو 300 ميليون ريال، 200متر مکعب از رودخانه بازار در سال جاری دیوارسنگی ، نرده گذاری و لوله گذاری مي‌شود.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ بهنام زاده افزود: عمليات اجرايي پروژه دیوارسنگی رودخانه بازار، واقع در منطقه یک شهرداري، به مساحت 200 مترمکعب آغاز شده و تا پايان سال به اتمام مي رسد.

وی هدف از اجراي این پروژه را ساماندهي رودخانه بازار، هدايت آب هاي سطحي و فصلی در زمان بارندگي به صورت مطلوب، رعايت بهداشت عمومي در کنار گذر رودخانه و بالا بردن بهداشت عمومي ساکنان اطراف رودخانه عنوان کرد.

بهنام زاده اضافه کرد: عملیات اجرایی این پروژه جنب دیوار میدان خشکبار (رمپ) و دیوارسنگی حاشیه رودخانه میرسرا جنب بوستان ملاخلیلا نرسیده به تقاطع نسیم شمال است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین در پايان از شهروندان و کسبه مستقر در کنار رودخانه بازار درخواست کرد؛ از ريختن زباله به داخل رودخانه خودداري کنند تا شهرداري بتواند با اجراي پروژه بستر سازي و دیوارسنگی رودخانه بازار، در بهداشت عمومي، زيبا سازي و ایمن کردن  رودخانه گام بردارد.

تصاویر مرتبط