پنجشنبه ۱۳۸۹/۱۱/۲۱

به منظور گراميداشت دهه مبارک فجر

برگزاري مسابقات ورزشي در شهرداري منطقه يک قزوين

به مناسبت فرا رسيدن سي و دومين سالگرد دهه مبارک فجر کميته ورزش شهرداري منطقه يک قزوين با همکاري سازمان فرهنگي ورزشي اقدام به برگزاري مسابقات ورزشي مختلف نموده است.

 

اين مسابقات به منظور فراهم سازي زمينه حضور پرسنل منطقه در برنامه هاي دهه فجر و همچنين ايجاد فضايي در جهت سلامتي و تندرستي و پرداختن به امر ورزش برگزار مي گردد.
اين دوره مسابقات در رشته هاي فوتسال تحت عنوان جام بصيرت و با شرکت 9 تيم برگزار گرديد. در پايان بازي فينال دو تيم درآمد و اجرائيات الف دروقت قانوني بازي به نتيجه 4 - 4 رضايت داده و در ضربات پنالتي تيم درآمد جام قهرماني را از آن خود کرد.و تيم مديريت نيز به رتبه سوم بسنده کرد.شايان ذکر است تيم مالي نيز بعنوان تيم اخلاق اين جام برگزيده شد.
 
مسابقات پرتاب دارت جام فجر نيز با حضور 60 نفر از پرسنل منطقه برگزار گرديد که در پايان آقايان علي پور ، قاسمي و طالبي در گروه مردان و خانمها آفتابي ، محمدي و عبديها در گروه بانوان به ترتيب مقامهاي اول تا سوم را کسب کردند.
لازم بذکر است در قالب اين دوره از مسابقات ورزشي مسابقه تيراندازي با تفنگ بادي نيز در حال برگزاري مي باشد که نتايج حاصله متعاقبا اعلام ميگردد.
کريمي مسئول کميته ورزش شهرداري منطقه يک ضمن تشکر از حضور پرشور پرسنل منطقه در اين دوره از مسابقات و همکاري صميمانه سازمان فرهنگي ورزشي افزود :برگزاري اين دوره از مسابقات بدون حمايت آقاي مهندس صادقي مديريت منطقه امکان پذير نبوده و جادارد از زحمات بي دريغ ايشان کمال تشکر و قدر داني را بعمل آوريم.


 

تصاویر مرتبط