پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۷/۱۱

بهنام زاده:

در 6 ماه نخست سال به بیش از هزار و 500 پیام سامانه 137 در منطقه یک شهرداری قزوین پاسخ داده شد

اصغر بهنام زاده، مدير منطقه یک شهرداري قزوين، از پاسخگویی به هزار و 533 پیام سامانه 137شهرداری در 6 ماهه اول سال جاری در این منطقه خبرداد.

به گزارش روابط عمومي منطقه یک شهرداري قزوين؛ بهنام زاده گفت: موضوع آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر با 530 مورد بیشترین تماس ها را به خود اختصاص داد.

این مقام مسئول با بیان این که درخواست هایی از شهروندان برای جلو گیری از سد معبر اصناف و دستفروشان دریافت شده است، بیان کرد: از هزار و 533 پیام دریافت شده، به 828 پیام رسیدگی شده و 431 پیام در دست بررسی و اقدام است.

وی تاکید کرد: شهروندان در زمان تماس با سامانه 137 نسبت به اعلام آدرس دقیق و مشکلات دقت لازم را داشته باشند و برای حل مشکلات عجله نکنند تا شهرداری بتواند با طی مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز نسبت به برطرف نمودن موارد درخواستی اقدام کند.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین تصریح کرد: برخی از در خواست ها مانند آسفالت معابر اصلی و فرعی و ایجاد فضای سبز در محله های مورد نظر، نیاز به زمان و اعتبارات مالی دارد و نمی توان در کوتاهترین زمان آن ها را مرتفع کرد، بنابراین باید در قالب پروژه های عمرانی اجرایی شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط