یکشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۰۱

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

اتمام و تحويل موقت پروژه‌ي اصلاح هندسي ميدان تهران قديم

صبح روز گذشته پروژه‌ي اصلاح هندسي ميدان تهران قديم که توسط سازمان حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري قزوين اتمام و تحويل موقت شد.

 

ولايت قزوين: اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: اين پروژه در مدت دو ماه و با اعتبار 250 ميليون تومان انجام شد.
وي در خصوص اهداف اين پروژه توضيح داد: اصلاح هندسي ميدان تهران قديم در راستاي مرتفع کردن مشکلات عبور و مرور شهروندان دومين محدوده از شهر و با هدف تغيير شيب عرضي ميدان به سمت داخل و به سمت دفع صحيح آب‌هاي سطحي، افزايش ايمني عبور و مرور خودروها به هنگام گردش به دور ميدان و جلوگيري از تخريب رويه آسفالت ناشي از ترمزهاي ناگهاني روي شيب نامناسب صورت گرفت.
عرشيان تصريح کرد: پايين بردن ميدان جهت افزايش ديد دروازه‌هاي تهران قديم و رفع مشکلات زيرسازي دور ميدان که موجب موج‌دار شدن رويه‌ي آسفالت شده بود از ديگر اهداف مهم اين پروژه مي‌باشد.
مديرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري قزوين در ادامه‌ي سخنانش به وجود مشکلات در طول انجام اين پروژه اشاره کرد و افزود: وجود تاسيسات شهري، احداث مسير دفع آب‌هاي سطحي و بار ترافيکي شديد با ترکيب انواع خودروهاي شخصي و عمومي و سنگين از جمله مشکلاتي بود که در هنگام اجراي پروژه با آن مواجه بوديم.
عرشيان با تاکيد بر اينکه اين پروژه در دو مرحله تکميل مي‌شود، ادامه داد: مرحله‌ي اول آن که اصلاح هندسي ميدان بود توسط سازمان حمل‌ونقل ترافيک به اتمام رسيد و مرحله‌ي دوم آن که احداث المان زيبايي شهري و فضاي سبز آن مي‌باشد توسط سازمان زيباسازي شهرداري در حال اجرا مي‌باشد.


 

تصاویر مرتبط