پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۲/۱۴

پژمانفرد، مديرمنطقه يک شهرداري قزوين:

خدمات مطلوبي به اهالي ناحيه منفصل شهري شهيد بهشتي ارائه خواهد شد

پژمانفرد، مديرمنطقه يک شهرداري قزوين گفت: با احداث پروژه بوستان و سراي محله، خدمات مطلوبي در راستاي توانمندسازي بانوان و کودکان و اهالي ناحيه منفصل شهري شهيد بهشتي(باغ نشاط) ارائه خواهد شد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ پژمانفرد در آيين کلنگ زني بوستان و سراي محله در ناحيه منفصل شهري شهيد بهشتي(باغ نشاط) که با حضور شهردار قزوين، مسوولان شهري و اهالي ناحيه باغ نشاط برگزار شد، افزود: مرغداري در اين ناحيه متروکه شده بود که با صاحب زمين اين مرغداري توافق صورت گرفت تا اين زمين را براي اجراي پروژه بوستان و سراي محله به شهرداري قزوين واگذار کند.

پژمانفرد بيان کرد: مجوزات تغيير کاربري اين زمينه گرفته شده است و امسال شهرداري قزوين بودجه اي براي احداث اين پروژه اختصاص داده است.

وي افزود: براي ارائه خدمات بهتر به اهالي اين ناحيه اين پروژه در دستور کار قرار گرفت که اميدواريم يکي از نيازهاي اهالي اين ناحيه را تامين کنيم.

پژمانفرد گفت: بودجه‌اي که براي احداث اين بوستان در نظر گرفته شده 5ميليارد ريال در زميني به مساحت  825مترمربع است.

وي گفت: به همت اداره کل راه و شهرسازي هماهنگي‌هاي صورت گرفته است تا بتوانيم بودجه دولتي براي تکميل و اتمام اين پروژه با سرعت بالا جذب کنيم.

اين مقام مسوول بيان کرد:در صورت تخليه به موقع باغداري از اين زمين در مدت نزديک به 2 ماه حداقل عمليات عمراني آماده سازي اين پروژه انجام خواهد شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط