سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۷

عبور ریل ر اه آهن از کنار شهر چوبیندر مشکل آفرین شده است

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: عبور ریل راه آهن از کنار شهر چوبیندر مشکلات و معضلات سنگینی را برای مردم شهر ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ،سید مهدی حاجی سید رضی که به همراه رئیس راه آهن قزوین،فرمانده انتظامی چوبیندر ،معاون عمرانی منطقه یک و مهندس ناظر این معاونت از مسیر عبور ریل راه آهن بازدید می کردند گفت : این بازدید باهدف دیوار کشی مسیر عبور راه آهن انجام شد.   

وی افزود: همه ساله به دلیل عبور ریل راه آهن از کنار شهر چوبیندر شاهد حوادث ناگوار هستیم و عده ای به علت نبود دیوار حائل جان خود را ازدست داده اند و امیدواریم با دیوارکشی مسیر عبور ریل راه آهن از بروز حوادث جلو گیری شده و خدمات مناسبی به اهالی چوبیندر ارائه شود.

سید رضی اضافه کرد : با هدف ایمن سازی و جلو گیری از ساخت و ساز غیر مجاز در اطراف مسیر  ریل راه آهن ،معاونت عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین در نظر دارد دیوار کشی این مسیر را در دستور کار قرار دهد.

لازم بذکر است شهر چوبیندر یکی از نواحی منفصل شهری منطقه یک شهرداری قزوین است و اهالی این شهر همیشه از وجود ریل راه آهن در کنار این شهر و مشکلات موجود شکایت دارند.

تصاویر مرتبط