سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۰

بازگشایی و آسفالت خیابان پیغمبریه

به همت مجموعه مدیریت شهری و تاکید شهردار قزوین انجام شد؛

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: به همت مجموعه مدیریت شهری و تاکید شهردار قزوین؛ خیابان پیغمبریه بازگشایی و آسفالت شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید مهدی حاجی سید رضی از اتمام عملیات عمرانی مرمت بقعه چهار انبیا ، جمع آوری كارگاه عمرانی  و آسفالت خیابان پیغمبریه در شب گذشته خبر داد و افزود: خیابان پیغمبریه از معابر  مهم و تاثيرگذار در روند حمل و نقل محدوده شهری قزوین  محسوب می شود .

وی خاطرنشان کرد: خیابان پیغمبریه به دليل قرار گرفتن در مسير ارتباطی اصلی شهراز معابر مهم و تاثیر گذار شهر محسوب می شود که بازگشایی و آسفالت آن تاثیر زیادی در کاهش حجم ترافیک و بهیود عبور و مرور دارد که بازگشایی شب گذشته آن بعد از اتمام عملیات عمرانی مرمت بقعه چهار انبیا و آسفالت آن باعث مسرت عابرین گردید.

وی اضافه کرد: هر چند در طول اين مدت، بارها سعی شد تا با كوچك سازی معبر ، تا حد امكان از مشكلات ترافيكی ايجاد شده برای تردد وسايل نقليه شهروندان كاسته شود اما به هر حال بخش هايی از اين مسير، به دليل اجرای پروژه، همواره درگير كارگاههای عمرانی بوده و عملاً نیمه  مسدود شده بود.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین اظهار داشت: در راستای تحقق هدف احيای معابر و مناطق درگير با پروژه های عمرانی سطح شهر و بازگشت آنها به عرصه فضاهای شهری، عمليات جدول گذاری و پیاده رو سازی خیابان پیغمبریه تا هفته آينده به سرانجام  خواهد رسيد و خیابان پیغمبریه به طور کامل بازگشایی خواهد شد و عابرین می توانند با خیال آسوده و ترافیک کمتر عبور و مرور کنند. 

مهندس سید رضی در پايان صحبتهای خود ضمن عذرخواهی از شهروندانی كه با مشكلات ترافيكی محدوده خیابان پیغمبریه طی مدت طولانی اخير مواجه بوده اند، اظهار اميدواری كرد با بازگشايی معبر مذكور، جريان تردد خودروها در معابر منطقه به نوبه خود سامان يافته و رفت و آمد وسايل نقليه از طريق خیابان پیغمبریه باعث تعادل بار ترافيكی در خيابانهای اطراف آن شود.

تصاویر مرتبط