یکشنبه ۱۳۹۵/۱۲/۰۱

پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين تاکيد کرد؛

ضرورت نياز شهروندان در تبيين پروژه‌هاي عمراني

پيمان پژمانفرد، مديرمنطقه يک شهرداري قزوين بر ضرورت نياز شهروندان در تبيين پروژه هاي عمراني تاکيد کرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين، پژمانفرد افزود: شهر به شهروندان تعلق دارد و در همين راستا تامين آسايش و رضايت شهروندان در راس اهداف مديريت شهري قرار دارد.

وي با اشاره به اينکه گام برداشتن در راستاي تحقق اهداف مديريت شهري مشارکت شهروندان را هم مي طلبد، گفت: با توجه به اينکه شهروندان در شکل گيري، توسعه، نظارت و چگونگي بهره گيري از امکانات شهر نقش فعال و موثري دارند، مشارکت آنان در روند توسعه و عمران شهر يک مولفه اصلي و يکي از عوامل مهم موفقيت مديريت شهري به شمار مي رود.

مديرمنطقه يک شهرداري قزوين بيان کرد: در زمينه رسيدن به توسعه پايدار شهري، اعتقاد و اهتمام به نقش بنيادي مردم و تلاش جهت فرهنگ سازي و تکريم شهروندان در تمام بخش هاي مديريت شهري مي تواند زمينه ساز ورود ايده ها، خلاقيت و نوآوري به شهرداري و اجراي آن در ابعاد مناسب خدمت رساني باشد.

پژمانفرد خاطرنشان کرد: اعتماد مردم به شهرداري و مشارکت آنها با اين نهاد در صورتي ممکن مي شود که مردم به اين باور برسند که شهرداري براي رفاه عمومي شهروندان، ارتقا سطح سلامت و فراهم آوردن امکانات خدماتي اهتمام جدي دارد که مديريت منطقه يک شهرداري قزوين در اين زمينه تلاش مي کند.

پايان پيام 

 

 

 

تصاویر مرتبط