سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۶/۰۷

توسط مدير منطقه يک شهرداري قزوين؛

عملکرد واحد 137 منطقه يک تشريح شد

مدير منطقه يک شهرداري قزوين ضمن مثبت ارزيابي کردن فعاليت هاي واحد 137 اين منطقه، از رسيدگي به افزون بر 450 درخواست که طي 5 ماهه ابتداي امسال توسط شهروندان با اين سامانه برقرار شده، خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ فرامرز صادقي در اين خصوص با تاکيد بر اين که رفع مشکلات شهري و در نهايت رضايت شهروندان يکي از اصلي ترين اهداف شهرداري است، تصريح کرد: به همين منظور اين منطقه ضمن به کارگيري پيمانکار بخش خصوصي، اقدام به تشکيل واحدي کرده و طي آن به صورت 24 ساعته درخواست هاي شهروندان منطقه يک را که با سامانه 137 مطرح مي کنند، رسيدگي نموده و با اعزام تيم ويژه و مجهز، در کوتاه ترين زمان ممکن مشکلات آنان را رفع مي کند.
وي با بيان اين که اين واحد در روزهاي تعطيل نيز خدمات خود را ارايه مي دهد، در خصوص اين خدمات افزود: مواردي از جمله؛ افکن چاه، ساخت دريچه، مرمت پل هاي فلزي، لکه گيري، مرمت پياده روها، جاليز و سنگ فرش و همچنين دال گذاري خدماتي است که توسط اين اکيپ انجام مي شود.
مدير منطقه يک شهرداري در ادامه با تشريح فعاليت هاي واحد 137 اين منطقه گفت: با توجه به اين که از ابتداي امسال حدود 474 مورد درخواست توسط شهروندان با اين سامانه مطرح شده، از مجموع اين تعداد، 456 مورد از اين درخواست ها به نتيجه رسيده و 18 مورد نيز در دست اقدام مي باشد.

صادقي همچنين با بيان اين که از مجموع کل درخواست ها و در ادامه حضور عوامل 137 جهت رفع مشکل، در 7 مورد رضايت شهروندان حاصل نشده، در عين حال از رضايت 191 مورد از درخواست کنندگان به دليل رفع مشکل در کوتاه ترين زمان خبر داد.

 

تصاویر مرتبط