یکشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۱۰

پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين تاکيد کرد؛

ضرورت تسريع در بازگرداندن حيات شهري به بافت هاي فرسوده

پيمان پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين بر ضرورت تسريع در بازگرداندن حيات شهري به بافت هاي فرسوده تاکيد کرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ پژمانفرد با اشاره به رويکرد ها و سياست هاي نوسازي در بافت هاي فرسوده افزود: برخي محلات منطقه يک به دليل بافت قديمي و فرسوده با ضوابط و معيارهاي شهرسازي و معماري امروز مغايرت دارند که بايد نوسازي شوند.

وي با بيان اينکه نوسازي و بهسازي اين نوع بافت ها توجه و اهتمام ويژه شهرداري و همکاري مردم را مي طلبد، تصريح کرد: درصد بالايي از شهروندان منطقه يک در بافت هاي فرسوده سکونت دارند که هماهنگي با سازمان عمران و بهسازي، تسهيل در امور مربوطه به بافت هاي فرسوده و اعطاء  تخفيف صدور پروانه از جمله رويکرد و سياست هاي کلان شهرداري در جهت تحقق اهداف و ماموريت هاي نوسازي است .

مدير منطقه يک شهرداري قزوين با اشاره به مشکلات و معضلات بافت هاي فرسوده بيان کرد: نبود دسترسي مناسب به خدمات شهري، وجود مشکلات متعدد در تردد خودروهاي سنگين، معابر کم عرض و عدم تطابق با زندگي امروز شهري و... از عمده مسائل اين محلات است.

پژمانفرد با اشاره به نداشتن اسستحکام بعضي از واحدهاي مسکوني يادآور شد: در اين راستا و به منظور آگاه سازي شهروندان با نصب بنرهايي در مکان هاي مختلف ضمن هشدار نسبت به خطرآميز بودن اين واحدها ، از شهروندان خواسته شده است نسبت به نوسازي منازل فرسوده خود اقدام کنند.

پايان پيام

تصاویر مرتبط