6/11/2012

صادقي، مدير منطقه يك شهرداري قزوين:

واحد خسارت بيمه ايران به خارج از شهر قزوين منتقل شد

واحد خسارت بيمه ايران به خارج از شهر قزوين واقع در انتهاي خيابان اصفهان منتقل شد.

 

مدير منطقه يك شهرداري قزوين گفت: واحد خسارت بيمه ايران به خارج از شهر قزوين واقع در انتهاي خيابان اصفهان در راستاي ارتقا رضايتمندي شهروندان منتقل شد.
به گزارش روابط عمومي بيمه ايران استان قزوين؛ فرامرز صادقي ضمن ابراز خرسندي از فعاليت بيمه ايران در خيابان اصفهان افزود: با توجه به استقرار اين شرکت، خود به خود اين منطقه رونق خواهد گرفت و برخي از مشاغلي که در آن منطقه بازار کاري نداشتند فعال خواهند شد که اين امر به نفع اهالي آن منطقه نيز خواهد بود.
فرامرز صادقي بيان كرد: اقداماتي که تاکنون بيمه ايران در آن منطقه از نظر ترافيکي صورت داده است از نظر شهرداري بلامانع است که جهت رسيدن به اهداف عاليه لازم است با اداره زيباسازي و معاونت حمل و نقل و ترافيک نيز هماهنگي‌هاي لازم صورت گيرد.
وي اعلام كرد: همچنين جهت کاستن از بار ترافيکي خيابان طالقاني و رضايت ارباب رجوع، واحد پرداخت خسارت بيمه ايران از ابتداي ارديبهشت ماه سال 91 به انتهاي خيابان اصفهان جنب پمپ بنزين انتقال يافته است.
حسين ملكي مديرکل بيمه ايران استان قزوين نيز گفت: انتقال واحد خسارت بيمه ايران به خارج از شهر واقع در انتهاي خيابان اصفهان در جهت ارتقا رضايتمندي مردم صورت گرفته است.
وي افزود: از زمان‌هاي گذشته بيمه ايران همواره به دنبال زمين مناسب جهت خريد و احداث بود که خوشبختانه طي رايزني صورت گرفته با شهرداري و استانداري در سال جاري اين مکان واقع در ميدان جانبازان بلوار شهيد مطهري مورد قبول مسوولان ارشد بيمه ايران قرار گرفت و در کميسيون املاک نيز مصوب شد.
وي خاطرنشان کرد: تنها نگراني در اين خصوص استقرار خانه ملت در زمين همجوار بيمه ايران بود که طي مذاکرات موافقت شد خانه ملت به مکان ديگري منتقل شود.
ملکي با بيان اينکه احداث ساختمان مرکزي بيمه ايران حدود سه سال به طول خواهد انجاميد اظهار کرد: با توجه به حجم مراجعاتي که هر روزه بر تعداد آنها نيز اضافه مي‌شود ديگر ساختمان فعلي اين شرکت واقع در خيابان طالقاني جوابگوي اين حجم مراجعات نبود و بحران شهري و معضل اجتماعي را براي شهروندان و شهرداري ايجاد کرده بود.
مديرکل بيمه ايران استان قزوين ادامه داد: طي مذاکراتي که با شهرداري و استانداري صورت گرفت مجوز اين امر صادر شد که اداره خسارت بيمه ايران به مکان جديدي خارج از شهر به صورت موقت انتقال يابد.
ملکي اظهار اميدواري کرد: با انتقال بيمه ايران به خيابان اصفهان آن منطقه نيز از نظر اقتصادي رونق گيرد.
وي با بيان اينکه ورودي و خروجي يکي از محورهاي مهم استان در اين نقطه از شهر قرار دارد از شهرداري خواست نسبت به نصب برخي از تابلوهاي ترافيکي با بيمه ايران همکاري نمايند تا آرامش در اين منطقه حفظ شود .
پايان پيام

 

related images