یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۳

اولین نشست هم اندیشی شورایاران محلات ناحیه امامزاده حسین با کارشناسان

اولین نشست هم اندیشی شورایاران ناحیه امامزاده حسین(ع) با رئیس و کارشناسان ناحیه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛اولین نشست شورایان محلات مختلف  ناحیه امامزاده حسین (ع)  با حضور 8 نفر از شورایان، کیان خواه رئیس ناحیه وکارشناسان اجرایی با هدف هم اندیشی در خصوص مسائل و مشکلات چالشی و پر چالش و راههای مرتفع کردن این مشکلات، برگزار شد.

شورایاران محلات ناحیه امامزاده حسین(ع) در این نشست به طرح موضوعات و مشکلات شهری در ابعاد شهرسازی، عمرانی، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی پرداختند.

صابر کیان خواه در این نشست پس از استماع درخواست ها و نقطه نظرات شورایاران اظهار داشت: طرح تفصیلی محلات امامزاده حسین (ع) در واقع طرح راهبردی ما جهت انجام اقدامات شهری در این محلات  است که نظرات پیشنهادی شما شورایاران پس از بررسی و نهایی شدن و ارائه به منطقه قابلیت اجرا خواهد داشت.

کیان خواه خاطر نشان ساخت: مواردی چون مقاوم سازی بافت فرسوده، احداث پارکینگ، احداث سرویس های بهداشتی عمومی، نصب علائم راهنمایی رانندگی و خط کشی های مدارس، خاکبرداری و رفع خطر در بافتهای فرسوده، تامین روشنایی بوستان های ، به همراه نصب وسایل ورزشی و … از دغدغه های مدیریت شهری منطقه یک در محلات امامزاده حسین (ع) است که به تدریج در مسیر رفع مشکلات و خدمات دهی مطلوب تر به ساکنین این محلات اقدامات خود را آغاز خواهیم نمود.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط