پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۳۰

حکم 65% از پرونده های ارسالی به واحد اجرای احکام در سال گذشته اجرا شده است

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از اجرای 65% از احکام صادر شده در کمیسیون ماده صد توسط اجرای احکام منطقه یک شهرداری قزوین در سال 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین، سید مهدی حاجی سید رضی با بیان این خبر گفت: عوامل تلاشگر واحد اجرای احکام منطقه با وصول مبالغ جریمه و عوارض پرونده های ماده صد ، حکم 65% از احکام صادر شده در کمیسیون ماده صد را در سال گذشته اجرا کردند که این نشانگر پیگیری بموقع، جدیت و اهتمام عوامل واحد اجرای احکام ، همچنین اجرای مطلوب طرح تکریم ارباب رجوع و رعایت رفتار اخلاق حرفه ای کارکنان است.

وی افزود : در سال 1402 تعداد 280 پرونده از کمیسیون ماده صد به واحد اجرای احکام منطقه یک ارجاع شده و ازاین تعداد 181 پرونده اجرای حکم شده است.

سید رضی تصریح کرد: در همین راستا، تعداد 112 فقره پرونده در مدت مذکور با رای جریمه و تعداد69 پرونده با رای تخریب  به واحد اجرای احکام  ارجاع شده بود که همه پرونده های جریمه و تخریب به طور کامل تسویه و اجرا شده اند.

لازم به ذکر است تعداد 70 فقره پرونده نیز با حکم پلمپ به واحد اجرای احکام در سال گذشته ارجاع شده بود که حکم همه آنها با رعایت تکریم ارباب رجوع اجرا شده است.

تصاویر مرتبط