شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۱

تخریب دیوارخطر ساز در منطقه یک شهرداری قزوین

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: با استناد به مقررات و تبصره ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها تخریب دیوار خطر ساز در جهت ایمن‌سازی و حفظ زیبایی سیما و منظر شهری در بلوار اسدآبادی نبش کوچه نانکلی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ، سید مهدی حاجی سید رضی اظهار کرد: تخریب دیوارهای فرسوده غیر ایمن سطح منطقه از ابتدای سالجاری  شروع شده و این طرح ادامه‌دار خواهد بود. با استناد به مقررات و تبصره ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها تخریب دیوار خطر ساز بلوار اسدآبادی نبش کوچه نانکلی در جهت ایمن‌سازی و زیبایی شهری انجام شد.

وی اجرای این طرح را با اطلاع قبلی مالکان دانست و گفت: طبق برنامه زمان بندی شده پلاکاردهای لازم نصب و ۱۰روز فرصت جهت ایمن‌سازی مکان در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 35 بنای فرسوده و دیوار خطر ساز ، تخریب ۱۰۰ درصدی شده‌اند، خاطرنشان کرد: مابقی بناها که تعداد آن‌ها نیز قابل توجه است در همین مسیر قرار می‌گیرند.

سید رضی وجود تعداد زیاد بنای مخروبه و خطر ساز در سطح منطقه یک را زیبنده یک شهر توریستی ندانست و افزود: قطعاً یکی از مواردی که تا حصول نتیجه این منطقه  در دستور کاری خود دارد، حذف بافت‌های فرسوده است.

تصاویر مرتبط