یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین خبر داد: :

اتمام عملیات عمرانی جدول گذاری و پیاده رو سازی خروجی خیابان راه آهن از کمر بندی جمهوری اسلامی

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین ازاتمام جدول گذاری و پیاده روسازی خروجی خیابان راه آهن از کمر بندی جمهوری اسلامی با هدف استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور و افزایش رفاه شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید مهدی حاجی سید رضی با بیان این خبر افزود: از آنجا که پیاده روهای شهر می تواند نقشی اساسی در ارتقای سلامت و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا نماید منطقه یک  تاکید زیادی بر افزایش سطح نوسازی و مناسب سازی معابر عمومی منطقه دارد.

 

این مقام مسئول افزود: با توجه به فرسودگی و ناهمواری پیاده روهاو جداول  بعضی از مسیرهای سطح منطقه ،ازجمله پیاده خروجی خیابان راه آهن از کمر بندی جمهوری اسلامی در سطح 100متر طول در ادامه پیاده رو سازی کمر بندی جمهوری اسلامی به اتمام رسید.

 

 مدیر منطقه یک شهرداری قزوین اضافه کرد: عملیات پیاده روسازی خروجی خیابان راه آهن از کمر بندی جمهوری اسلامی شامل مراحل خاکبرداری، زیرسازی، بتن ریزی، جدول گذاری ، کفپوش بتنی و کفسازی مسیر با کفپوش بتنی است.

 

سید رضی اضافه کرد: رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه‌گاهی برای شهرداری دانست و خاطر نشان کرد؛ تلاش می‌کنیم تا با شناسایی بهتر نیازهای شهروندان و برنامه‌ریزی به موقع و صحیح برای رفع آن‌ها، احساس رضایتمندی و رفاه را در آنان افزایش دهیم.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط