یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸

405 متر مربع از معابر مشعلدار دردیماه سالجاری لکه گیری و آسفالت شد

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از لکه گیری و آسفالت 400متر مربع از معابر و پیلده روهای ناحیه منفصل شهری مشعلدار در دیماه سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین، سید مهدی حاجی سید رضی با اشاره به لزوم تعمیر و نگهداری معابر سطح نواحی خاطرنشان کرد: در راستای تاکید مدیریت شهری مبنی بر ترمیم به موقع آسفالت معابر سطح شهر، عملیات بهسازی و لکه گیری رویه آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی در دستور کار منطقه یک شهرداری قزوین قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد: این طرح با هماهنگی و همکاری معاونت عمرانی و نواحی منطقه یک شهرداری قزوین  و با هدف ارتقاء سطح کیفی و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه در حال انجام است و عملیات اجرایی آن از اسفند ماه سال گذشته شروع ودر سال جاری و خصوصاً با توجه به احتمال تخریب آسفالت محلات پس از بارندگی های انجام شده، تداوم داشته است.

حاجی سید رضی ابراز داشت: در اجرای این پروژه بر مرمت، بهسازی روکش آسفالت و ساماندهی معابر تاکید ویژه ای شده است و انتظار می‌رود اجرای مناسب آن، علاوه بر افزایش رفاه مردم، موجب تسهیل در تردد وسایل نقلیه و کاهش هزینه های ناشی از حمل و نقل درون شهری شود.

تصاویر مرتبط