دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۲

466 متر مربع از زمین‌های رها شده در منطقه یک ، سه ماهه سوم سالجاری دیوار کشی شده اند

مدیر منطقه یک منطقه 1 شهرداری قزوین از دیوار کشی 466 متر مربع از زمین‌های رها شده در سطح منطقه 1 در سه ماهه سوم سالجاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ؛ سید رضی  از انجام عملیات دیوار کشی و اعمال ماده 110 قانون شهرداریها در منطقه یک  گفت: بر اساس این ماده، شهرداری موظف است اطراف زمین های رها شده که در سطح منطقه 1 قرار گرفته و باعث آلودگی و نازیبایی شهر شده اند، پس از صدور اخطار و ابلاغ قانونی به مالک دیوارکشی کند.

این مسئول اظهار کرد: این کار به منظور جلوگیری از دپوی خاک و نخاله در زمین های فوق که یکی از عوامل ایجاد آلودگی بصری و زیست محیطی و نابسامانی در محدوده شهر هستند، انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ماده 110 قانون شهرداری ها در راستای حفظ و صیانت از منظر و سیمای شهری و جلوگیری از زشت و مخدوش شدن چهره شهر با زمینهای رها شده ، اجرایی می‌شود.

مدیر منطقه 1 شهرداری قزوین  خاطرنشان کرد: از جمله اهداف اجرای این طرح زیباسازی و یکسان سازی سیمای بصری شهر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی در توضیح روند ارائه اخطار به مالکین مشمول این طرح عنوان کرد: در صورت عدم مراجعه مالک پس از صدور اخطار و ابلاغ قانوني، اقدامات لازم براي ديواركشي انجام مي شود.

سید رضی یادآور شد: این منطقه تاکنون توانسته با شناسائی زمین‌های رها شده که در مجاورت ساختمان‌های مسکونی قرار دارند، نسبت به اعمال ماده 110 قانون شهرداریها و دیوار کشی و محصور کردن آنها اقدام کند.

لازم به ذکر است دیوار کشی زمین های رها شده در خیابانهای راه آهن ، کمربندی جمهوری اسلامی، مولوی و منتظری در سه ماهه سوم  سالجاری انجام شده است .

تصاویر مرتبط