سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۳

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین:

رفع خطر و تخریب بنای فرسوده و خطر آفرین درمحله راه آهن

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از رفع خطر و تخریب بنای فرسوده خطرآفرین در محله راه آهن با تعامل و همکاری مالک پس از پیگیریهای مکرر خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک قزوین؛ سیدمهدی حاجی سید رضی گفت: با توجه به حکم صادره از طرف مقام قضایی و طبق بند 14 ماده 55 قانون شهرداریها ، ساختمان فرسوده و خطرساز کوچه شکوفه واقع  در خیابان راه آهن توسط معاونت عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین و با همکاری مالک  تخریب و رفع خطر گردید.

 

وی خاطرنشان کرد: با پیگیریهای مداوم کارشناسان معاونت عمرانی شهرداری منطقه یک قزوین و برای جلو گیری از بروز هرگونه حادثه و خسارت جبران ناپذیر ،معاونت عمرانی منطقه یک طبق بند 14 ماده 55 اقدام  به رفع خطر و تخریب بنای فرسوده خطر سازبا همکاری مالک  کرد.

 

سید رضی از مالکین پلاکهای خطر آفرین و فرسوده درخواست کرد با کارشناسان معاونت عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین در خصوص رفع خطر همکاری لازم را داشته باشند تا با توجه به فصل بارندگی و احتمال تخریب پلاکهای فرسوده و خطر آفرین از بروز هر گونه حادثه مالی و جانی جلو گیری شود.

 

لازم به ذکر است؛ کارشناساسان عمرانی منطقه یک هماهنگی لازم را برای مساعدت به مالک در خصوص جمع آوری نخاله های ساختمانی با سازمان مدیریت پسماند انجام دادند و همچنین راهنمایی لازم را برای اخذ پروانه ساخت وساز به مالک ارائه دادند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط