شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

آماده سازی و تسطیح پارکینگ خودروهای نمازگزاران جمعه در کوچه برق انجام شد

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت:در راستای حل مشکل پارکینگ خودروهای نمازگزاران در روزهای جمعه زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع تسطیح و آماده سازی شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ، سید مهدی حاجی سید رضی افزود: نماز جمعه به عنوان آیینی سیاسی عبادی یکی از شئونات جمهوری اسلامی است.

وی افزود: همه موظف هستند در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این آیین سیاسی عبادی و فراهم آوردن شرایط حضور حداکثری مردم تسهیلات لازم را فراهم کرده و در این راستا برنامه‌ریزی کنند.

مدیر منطقه یک ادامه داد: به همین منظور و در راستای حضور با شکوه نمازگزاران و خانواده هایشان زمینی به مساحت دو هزار متر مربع جهت احداث پارکینک توسط واحد اجرایی سامانه 137 آماده سازی و تسطیح شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر فضای کافی برای پارک خودرو نمازگزاران وجود نداشته و بسیاری از مردم تا چند صد متر دورتر از محل نماز و در کنار خیابان و کوچه‌ها اقدام به پارک خودرو می‌کنند.

سید رضی اضافه کرد : زمینی به مساحت 2000 متر مربع آماده سازی و تسطیح شده ودر آینده نزدیک در صورتیکه اوضاع جوی اجازه دهد نوسط ناحیه امامزاده حسین ع و با همکاری سازمان عمران شهرداری آسفالت و تحویل ستاد برگزاری نماز جمعه قرار خواهد گرفت.

تصاویر مرتبط