یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۱۲

اجرای عملیات پیاده رو سازی و بهسازی ضلع غربی خیابان راه آهن در منطقه یک شهرداری قزوین85%پیشرفت فیزیکی داشته است

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از اجرای عملیات بهسازی معابر وپیاده روهای سطح منطقه به منظور تامین رفاه و ایمنی شهروندان در عبور و مرور و زیباسازی معابر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ، سید مهدی حاجی سید رضی گفت :عملیات پیاده روسازی ضلع غربی خیابان راه آهن به منظور تامین رفاه و ایمنی شهروندان در عبور و مرور  و زیباسازی سیما و منظر شهری در حال اجراست و 85% پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اظهار داشت : عملیات پیاده رو سازی ضلع غربی خیابان راه آهن به طول 510متر مربع وبا اعتبار بیش از 40میلیارد ریال توسط معاونت عمرانی منطقه یک از اسفند 1401آغاز ودر مدت 9ماه انجام می شود .

مدیر منطقه یک ادامه داد :  زیباسازی و بهسازی معابر و پیاده روهای سطح منطقه با هدف کمک به رفت و آمد آرام و ایجاد فضای دلنشین شهری صورت گرفته و در کنار بهسازی معابر  ایجاد مسیرهای ویژه عبور معلولین و نابینایان عزیز نیز در نظر گرفته شده و این امر در راستای خدمت رسانی به شهروندان گرامی صورت می گیرد.

سید رضی مدیرمنطقه یک در پایان استمرار خدمات شهری و زیباسازی معابر و مناسب سازی پیرامونی محیطی منطقه را از برنامه های مهم شهرداری منطقه یک در راستای زیباسازی شهری و آراستگی منطقه ای دانست

تصاویر مرتبط