یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۱۵

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین:

پروژه خانه فرهنگ چوبیندر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: پروژه خانه فرهنگ چوبیندر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با سرعت خوبی در دست احداث است.

  به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین سید مهدی حاجی سید رضی در بازدید از این پروژه  با اعلام این خبر افزود: احداث خانه فرهنگ چوبیندر از اقدامات مهم منطقه یک شهرداری قزوین و در راستای توسعه زیر ساخت های فرهنگی نواحی منفصل شهری با هدف بهره مندی همه نسل ها می باشد که هم اینک در دست اجراست.

 

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین مساحت زمین این خانه فرهنگ را 738 مترمربع و مکان آن را در خیابان توحید چوبیندر اعلام کرد  و افزود : این پروژه در صورت تامین اعتبارات لازم تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

 

به گفته وی این پروژه با 1460 متر مربع زیر بنا دارای زیر زمین و دو طبقه ساختمان می باشد که شامل اتاقهای مادر و کودک ،کلاسهای آموزشی و سالن مطالعه است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: این مجموعه همواره محلی برای رفت و آمد و بهره مندی محققان، فرهیختگان ، اندیشمندان، دانشجویان و علاقمند به کتاب و کتابخوانی و برنامه ریزی برای گذراندن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ناحیه منفصل شهری چوبیندر و خیرآباد باشد.

 

سید رضی در پایان این بازدید گفت:این پروژه با اعتبار بیش از 145میلیارد ریال با هدف توسعه زیر ساختهای فرهنگی ،ارتقاء فرهنگ عمومی ،تشویق و ترغیب جوانان به مطالعه و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان این ناحیه در دست ساخت است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط