یکشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۵

سید رضی:

پیشرفت فیزیکی 40 درصدی پروژه پیاده رو سازی ضلع جنوبی خیابان امام خمینی (ره)

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از پیشرفت 40 درصدی پروژه کف سازی و پیاده روسازی ضلع جنوبی خیابان امام خمینی (ره) با هدف استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور و افزایش رفاه شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ، سید مهدی حاجی سید رضی با بیان این خبر افزود: از آنجا که پیاده روهای شهر می تواند نقشی اساسی در ارتقای سلامت و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا نماید منطقه یک  تاکید زیادی بر افزایش سطح نوسازی و مناسب سازی معابر عمومی منطقه دارد.

 

این مقام مسئول افزود:با توجه به فرسودگی و ناهمواری پیاده روهای بعضی از مسیرهای سطح منطقه، بهسازی پیاده رو ضلع جنوبی خیابان امام خمینی در سطح 580متر طول و با اعتبار بیش از 36 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت.

 

 مدیر منطقه یک شهرداری قزوین اضافه کرد:عملیات پیاده روسازی ضلع جنوبی پیاده رو خیابان امام خمینی،شامل مراحل خاکبرداری،زیرسازی، بتن ریزی، جدول گذاری،کفپوش بتنی و کفسازی مسیر با کفپوش بتنی است.

 

 حاجی سید رضی ازصبر و شکیبایی کسبه و اهالی خیابان امام خمینی (ره) پیشاپیش تشکر کرد و از آنان در خواست کرد: همکاری لازم را با پیمانکارمدیریت شهری در اجرای پروژه  داشته باشند تا بتوانیم گامهای بلندی در آبادانی و زیباسازی شهر برداریم.

 

لازم به ذکر است مدت اجرای این پروژه از زمان شروع 6ماه می باشد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط