چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰

در سال 1401 انجام شد:

اجرای هزار و 948 مترعملیات جدول گذاری در منطقه یک

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با اشاره به اجرای عملیات جدولگذاری سطح منطقه یک، گفت: این عملیات در راستای بهسازی و ساماندهی معابر و هدایت آبهای سطحی اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین،سید مهدی حاجی سید رضی با بیان اینکه اجرای عملیات جدول گذاری با توجه به اهمیت و ضرورت به مسائل عمرانی شهر، صورت می گیرد،افزود:مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال های معابر را انجام میدهد.

 

وی خاطرنشان کرد:ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آبهای سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می شود.

 

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین ضمن بیان این مطلب که 1948متر طول عملیات جدولگذاری در سطح منطقه یک ، حاصل تلاش کارشناسان معاونت عمرانی و نواحی متصل و منفصل در سال1401 بوده است،ابراز داشت:در ادامه فرآیند اجرای فعالیت های عمرانی در سطح منطقه یک و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان ، عملیات جدولگذاری معابر دیگر هم در سالجاری ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط