پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۳۱

سید رضی:

توسعه معابر از شاخص های احیای بافت فرسوده است

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با تاکید بر اینکه تعریض معابر رکن اصلی روان سازی ترافیک و پیش بینی ظرفیت آینده شهر است از عملیات تعریض و بهسازی خیابان حمید خانی(راه ری) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ، سید مهدی حاجی سید رضی گفت: در راستای ساماندهی فضای شهر و ارتقای سطح عمومی زیر ساخت ها،با هدف القای نظم مدیریتی در زمینه شهرسازی گشایش معابر و اجرای تعریضات در منطقه یک شهرداری قزوین به طور جدی پیگیری می گردد.

 

وی افزود: معابر عریض و عبور و مرور آسان یکی از شاخصه های اصلی یک شهر توسعه یافته و رکن اصلی احیای بافت های فرسوده شهری می باشد.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: به همین منظور و با توجه به درخواست شهروندان و بازدید میدانی کارشناسان فنی منطقه یک شهرداری قزوین از دیوار خطر ساز که در وضعیت نابسامان و خطرناکی قرار داشت به طوری که هر لحظه امکان ریزش و ایجاد خسارات مالی و جانی برای عابرین و وسائط نقلیه عبوری وجود داشت معاونت عمرانی منطقه یک پس از چندین مرتبه اخطار کتبی و عدم توجه مالکین ، وبرای جلو گیری از بروز هرگونه حادثه مالی و جانی در اجرای تبصره 14 ماده 55 قانون شهرداریها پس از طی مراحل قانونی بعد از اخذ حکم قضایی و اخطار نهایی به مالکین پس از اتمام مهلت قانونی با رعایت موارد ایمنی اقدام به تخریب و تعریض و گشایش معبر کرد.

 

وی در ادامه بیان داشت:با ساماندهی این معبر اجرای سایر فضاهای شهری از جمله آسفالت، انجام شد و معبر به طور کامل تعریض، بازگشایی و ایمن سازی  گردید.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط