چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۳۰

833 موردشکستگی لوله شبکه آب در منطقه یک شهرداری قزوین در سال گذشته

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از833 مورد شکستگی لوله آب در منطقه یک خبرداد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛سید مهدی حاجی سید رضی گفت: با توجه به فرسوده بودن شبکه آب در سطح منطقه یک و عمر زیاد این شبکه،شکستگی و نشت آب در منطقه یک خسارات قابل توجهی بوجود آورده و تعداد زیادی از همشهریان منازل مسکونی خود را تخلیه کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد:در سال 1401 تعداد 833 مورد شکستگی لوله شبکه آب در سطح منطقه یک اتفاق افتاده که موجب نشست زمین و خسارات زیاد به معابر و اماکن شده است که شهرداری در اسرع وقت نسبت به مرمت آنها اقدام کرده است.       

 

  این مقام مسئول افزود:به سبب وجود گورستان، آب انبارها و قنات‌ هايي كه در گذشته در منطقه یک مورد استفاده مي شده است،زمين این منطقه  از تراكم مناسب برخوردار نبوده كه زمين بر اثر تردد خودروها در خيابانها نشست كرده و باعث شكستگي لوله‌هاي آب شده است.

 

سید رضی افزود:ماموران امداد آب و فاضلاب بلافاصله پس از اطلاع از حادثه در محل حاضر شده و شروع به تعمير لوله‌ها و که اين حوادث خوشبختانه تلفاتي در پي نداشته و همچنين قطعي آب گسترده‌اي را در محل باعث نشده است.

 

وی اضافه کرد:در سال گذشته برای 833 مورد شکستگی لوله شبکه آبرسانی 3659 متر مربع مجوز حفاری از طرف واحد حفاری معاونت عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین صادر شده است که این مقدار حفاری هزینه زیادی را به دوش مدیریت شهری و شهروندان قرار داده است.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر مرتبط