پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۷

صدور اخطار نهایی رفع خطر از ساختمان خطرآفرین کوچه پیر حصار

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از صدور اخطار نهایی به مالک ساختمان خطر آفرین واقع در خیابان تهرانقدیم کوجه پیرحصار خبرداد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ، سید مهدی حاجی سید رضی گفت:باتوجه به گزارش ودر خواست ساکنین کوچه پیر حصار واقع در خیابان تهران قدیم مبنی برخطر آفرین بودن یک باب منزل مسکونی ، کارشناسان معاونت عمرانی و ناحیه امامزاده علی ع با مراجعه به محل ضمن بازدید گزارش کاملی همراه با عکس تهیه کردند.

وی افزود : طبق مدارک و تصاویر موجود  این ساختمان در وضعیت بسیار نابسامان و خطرآفرین قرار دارد که امکان بروز هر گونه خطر جانی و مالی را دارد.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین اضافه کرد: کارشناسان معاونت عمرانی وناحیه امامزاده علی ع پس از چندین مرتبه اخطار شفاهی و کتبی ، از بی توجهی و عدم اقدام لازم برای رفع خطر از طرف مالک روبرو شدند .

این مقام مسوول گفت : برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی و به منظور حفظ سلامت و امنیت شهروندان و همچنین به لحاظ سیما و منظر شهری در اجرای بند 14 ماده 55 قانون شهرداریها ، پس از طی مراحل قانونی و دریافت حکم قضایی ، اخرین اخطار کتبی به مالک برای رفع خطر صادر گردید.

سیدرضی در پایان عنوان کرد : در صورت عدم توجه مالک به اخطار نهایی ، شهرداری اقدام به تخریب و رفع خطر خواهد کرد و از مالکین ساختمانهای خطرآفرین درخواست می شود نسبت به رفع خطر ملک خود بعد از بازدید کارشناسان و صدور اخطارکتبی اقدام نمایند تا شاهد وقوع حوادث جبران ناپذیر نباشیم.

تصاویر مرتبط