شنبه ۱۳۹۰/۱۱/۰۱

صادقي، مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

پروژه‌هاي عمراني منطقه با 70 درصد پيشرفت در حال اجرا است

پروژه‌هاي عمراني منطقه يک شهرداري قزوين در سال جاري با بيش از 70 درصد پيشرفت فيزيکي در حال اجرا است.

 

فرامرز صادقيبا اعلام اين خبر در گفت و گو با پيام شهر بيان کرد: از مجموع پروژه‌هاي عمراني اين منطقه که در سال جاري در حال پيگيري است، 21 طرح بين 75 تا 100 درصد، 8 طرح بين 50 تا 75 درصد، 6 طرح بين 25 تا 50 درصد و 3 طرح ديگر نيز بين صفر تا 25 درصد پيشرفت فيزيکي داشته‌اند.
وي در خصوص محورهاي تعيين شده اين طرح‌ها خاطر نشان کرد: طرح‌هاي عمراني در حال پيگيري در چندين محور تدوين شده‌اند که برنامه‌هاي توسعه شهري با 9 طرح، هدايت و دفع آب‌هاي سطحي با يک طرح، بهبود عبور و مرور شهري در قالب 8 طرح از جمله اين محور مي‌باشند.
مدير منطقه يک شهرداري قزوين همچنين ساير محورهاي تعيين شده را شامل؛ برنامه‌هاي مرتبط با تأسيسات حفاظتي شهر با يک طرح، برنامه بهبود محيط شهري در قالب 2 طرح و برنامه ساير تأسيسات و تسهيلات شهري را در 5 طرح اعلام کرد.
صادقي بودجه مصوب منطقه يک شهرداري را در سال 90، يازده و نيم ميليارد تومان اعلام کرد و افزود: اين رقم در اصلاح بودجه با 3/8 درصد رشد؛ 12 ميليارد و 400 ميليون تومان پيش بيني شده و جهت تصويب به شوراي اسلامي شهر قزوين تقديم شده است.
وي در خاتمه با بيان اينکه، تملکات مربوط به اجراي طرح‌هاي عمراني توسط منطقه يک شهرداري صورت مي‌گيرد، از کمک‌هاي مالي شهرداري مرکز جهت انجام اين گونه امور به منطقه تحت مديريتش خبر داد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط