سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۰۶

سرپرست منطقه یک شهرداری قزوین خبر داد؛

رفع خطر افکن چاه و نشست آسفالت در خیابان تبریز

سرپرست منطقه یک شهرداری قزوین از رفع خطر افکن یک حلقه چاه منزل مسکونی و نشست آسفالت در کوچه 29 خیابان تبریز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سیدمهدی حاجی سیدرضی اظهار کرد: در حادثه افکن چاه یک منزل مسکونی در کوچه 29 خیابان تبریز که عصر جمعه گذشته اتفاق افتاد، با حضور به موقع نیروهای امدادی و کارشناسان ناحیه امامزاده حسین(ع)، معاونت عمرانی، واحد اجرایی سامانه 137 منطقه یک شهرداری قزوین و با همکاری سازمان مدیریت پسماند رفع خطر شد.

او با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، علت حادثه را پرشدن چاه منزل مسکونی و از بین رفتن دیواره چاه و سرایت آب به زیر زمین عنوان کرد که منجر به افکن چاه و نشست آسفالت کوچه 29 خیابان تبریز شد.

سرپرست منطقه یک شهرداری قزوین از شهروندان ساکن در بافت فرسوده درخواست کرد ماهانه از چاه‌های منازل مسکونی خود بازدید کنند تا از پر شدن احتمالی آن مطلع شوند و در صورت نیاز نسبت به تخلیه آن اقدام کنند تا از بروز حوادث جبران ناپذیر پیشگیری شود.

سیدرضی در پایان گفت: عملیات رفع خطر و پر کردن چاه مذکور با همکاری سازمان پسماند و کارشناسان ناحیه امامزاده حسین(ع) و واحد اجرایی سامانه 137 باریختن آهک و شیفته انجام شد و به طور کامل از منزل مسکونی و کوچه 29 خیابان تبریز رفع خطر شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط