دوشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۳

اجرای عملیات رنگ آمیزی جداول معابر اصلی منطقه یک از بلوار خرمشهر آغاز شد

سید مهدی حاجی سید رضی سرپرست منطقه یک شهرداری قزوین ازآغازرنگ آمیزی جداول معابر اصلی منطقه یک از بلوار خرمشهر خبر داد .

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین، حاجی سید رضی اظهار کرد: با توجه به عوامل فیزیکی و محیطی و از بین رفتن رنگ جداول اجرای عملیات رنگ آمیزی جداول در سطح منطقه آغاز شده است.                   

وی افزود: در راستای فضاسازی مناسب شهری طرح شست و شو، پاکسازی و رنگ آمیزی جداول از بلوارخرمشهر شروع شده است و درسایر معابر نیز اجرا خواهد شد.

سرپرست منطقه یک همچنین با اشاره به این که هدف این منطقه ایجاد چهره متناسب با شهرنشینی، تزئینات شهری، حفظ زیبایی و  مبلمان شهری است، افزود: با در نظر گرفتن نیاز شهروندان به شادابی و ایجاد تنوع در سطح شهر اقدام به زیباسازی و رنگ آمیزی جداول در معابر اصلی و فرعی شده است.

سید رضی با بیان این که رسیدگی به جلوه های هنری و رفع آلودگی های بصری علاوه بر ایجاد زیبایی های دیداری موجب تأمین آرامش روحی و روانی شهروندان می شود، بیان کرد: در همین راستا معاونت عمرانی منطقه یک پس از ترمیم و ساماندهی جداول اقدام به رنگ آمیزی آنها کرده است.

وی در خاتمه با تأکید بر لزوم حفظ سیمای شهری اذعان داشت: در اجرای این عملیات توجه به کیفیت و ماندگاری موارد استفاده شده امری مهم و ضروری است، امیدواریم منطقه یک شهرداری قزوین  بتواند اقدامات لازم را جهت زیباسازی منظر شهری انجام دهد و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم نماید.

تصاویر مرتبط