چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۹

پیگیری 226 مورد از معضلات ناحیه منفصل شهری دانش و ناصرآباد از سازمان‌های شهرداری قزوین

اصغر بهنام زاده مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: براساس آمار ثبت شده در 9 ماهه امسال 226 مورد پیگیری معضلات و مشکلات ناحیه منفصل شهری دانش و ناصر آباد از سازمان ها و ادارت مختلف به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک  شهرداری قزوین؛ بهنام زاده  با تشریح فعالیت ناحیه منفصل شهری دانش و ناصر آباد در 9 ماهه امسال اظهار کرد: در9 ماهه امسال منطقه یک شهرداری قزوین تمرکز ویژه ای را برای برطرف شدن مشکلات ناحیه منفصل شهری دانش و ناصرآباد به کمک سازمان ها و ادارات مختلف شهرداری قزوین داشت.

وی بیشترین مشکلات پیگیری شده در ناحیه منفصل شهری دانش و ناصر آباد را درباره موضوعات خدمات‌رسانی، عمران و پسماند عنوان کرد و گفت: در آذر ماه امسال برای برطرف شدن مشکلات این ناحیه شهری با سازمان های مختلفی از جمله سازمان عمران، سازمان مدیریت پسماندها، سازمان فرهنگی و ورزشی، سازمان پارکها و فضای سبز، سازمان ترافیک و غیره ارتباط داشته ایم.

مدیر منطقه یک  شهرداری قزوین در ادامه افزود: براساس آمار ثبت شده در9 ماهه امسال 226 مورد پیگیری معضلات و مشکلات ناحیه منفصل شهری دانش و ناصرآباد از سازمان ها و ادارت مختلف به ثبت رسیده است.

بهنام زاده خاطرنشان کرد: براساس این آمار سازمان های عمران با 77 مورد و ترافیک با 27  به ترتیب مورد بیشترین و کمترین میزان همکاری را با این ناحیه داشته اند.

 منطقه یک شهرداری قزوین دارای 5 ناحیه منفصل و متصل شهری است.

تصاویر مرتبط