شنبه ۱۳۹۴/۰۳/۳۰

فدائي فر، مدير سابق منطقه يک شهرداري قزوين:

توافقات کامل براي تملک زمين پروژه بوستان بانوان 3 قزوين صورت گرفته است

کيومرث فدائي‌فر، مدير سابق منطقه يک شهرداري قزوين در پاسخ به شبهه برخي‌ها درباره تملک زمين پروژه احداث بوستان بانوان در منطقه يک گفت: توافق کامل براي تملک زمين پروژه احداث بوستان بانوان صورت گرفته است و هيچ مشکلي در اين زمينه وجود ندارد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ کيومرث فدائي فر درباره احداث بوستان بانوان 3 در منطقه يک که چند روز قبل کلنگ آن به زمين زده شد، افزود: شبهه‌اي درباره تملک زمين اين پروژه از سوي برخي افراد در شبکه‌هاي اجتماعي مطرح شد که بايد گفت توافق کامل و نامه هاي ثبت براي تملک زمين اين پروژه صورت گرفته است.
فدائي‌فر ادامه داد: مالک اين زمين صاحب 13هکتار زمين با کاربري فضاي سبز بود که در مقابل تغيير کاربري بخشي از زمين، 6/4 هکتار از اين زمين را به شهرداري براي احداث بوستان شهري داد.
مدير سابق منطقه يک شهرداري قزوين گفت: بوستان بانوان 3 در مساحت 6/4 هکتار با اعتبار 70ميليارد ريال به عنوان بزرگترين بوستان بانوان در قزوين احداث خواهد شد.
وي گفت: احداث بوستان بانوان در قزوين يکي از تجربيات موفق مديريت شهري بود که هم اکنون موفق شده است احداث سومين بوستان را در منطقه کمترتوسعه يافته در دستور کار قرار دهد.
فدائي‌فر افزود: همه امکانات موردنياز بانوان در بوستان بانوان 3 تامين خواهد شد و اين پروژه در 12 ماه اجرايي خواهد شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط