دوشنبه ۱۳۹۴/۰۲/۰۷

فدايي‌فر، مديرمنطقه يک شهرداري قزوين مطرح کرد؛

حفاري‎هاي غيرمجاز يکي از مهم‌ترين عوامل نابساماني معابر شهر قزوين

حفاري هاي بي رويه ايجاد شده از سوي شرکت‌هاي خدمات رسان، يكي از مهم ترين عواملي است كه منجر به تخريب و از بين رفتن آسفالت معابر شهري مي‌شود.

کيومرث فدائي فر، مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: حفاري هاي بي رويه ايجاد شده از سوي شرکت هاي خدمات رسان، يكي از مهم ترين عواملي است كه منجر به تخريب و از بين رفتن آسفالت معابر شهري مي شود.

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ کيومرث فدايي فر افزود: يکي از دلايلي که باعث ايجاد ناهمواري در سطح آسفالت معابر مي شود عموما حفاري هاي غير مجاز و عدم ترميم آن پس از اتمام کار مي باشد.

مديرمنطقه يک شهرداري قزوين با بيان اينکه اين حفاري ها به مرور زمان باعث فرسايش آسفالت و ايجاد حفره هايي در مسيرهاي عبوري و يا معابر فرعي و اصلي شهر مي گردد خاطرنشان کرد: مشکلاتي که شهرداري ها بعد از اجراي يک پروژه عمراني به ويژه در بخش آسفالت با آن رو به رو هستند، ترميم حفاري هاي انجام شده توسط شرکت هاي خدمات رسان است.

وي افزود: از يک سو مردم، شهرداري ها را متولي ترميم معابر سطح شهر مي دانند و از سوي ديگر برخي شرکت هاي خدمات رسان به تعهدات خود در زمان مقرر عمل نمي کنند.

فدايي فراين ناهماهنگي ها را موجب هدر رفت وقت، انرژي، بودجه و غيره دانست و يادآور شد: برخي از اين حفاري ها اجتناب ناپذير مي باشد اما شرکت هاي خدماتي بايد ضمن اجراي حفاري به صورت اصولي، از دستکاه کاتر جهت برش آسفالت استفاده نمايند و پس از پايان عمليات نيز به روش صحيح حفره را پر کنند تا شاهد نشست سطح آسفالت به مرور زمان نباشيم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط