4/19/2015

فدايي فر،مديرمنطقه يک شهرداري قزوين:

شهروندمداري رويکرد اصلي منطقه يک شهرداري قزوين در سال 94 است

مشتري مداري و رسيدگي به نيازهاي شهروندان در حوزه هاي مختلف رويکرد اصلي منطقه يک شهرداري قزوين در سال جاري است.


کيومرث فدائي فر، مديرمنطقه يک شهرداري قزوين گفت: مشتري مداري و رسيدگي به نيازهاي شهروندان در حوزه هاي مختلف رويکرد اصلي ما در سال جاري است.
به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ کيومرث فدايي فر افزود: به دنبال آن هستيم تا با پيروي از سخنان و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در سالي که به نام سال دولت و ملت؛ همدلي و هم زباني مزين شده است در کنار شهروندان براي پيشرفت و توسعه وآباداني شهرگام هاي راهبردي را برداريم.
وي تکريم ارباب رجوع را از امور بسيار مهم و اساسي مديريت شهري دانست و خاطر نشان کرد: تکريم شهروندان و رسيدگي به نيازهاي آنها نشان از رعايت قانون دارد و از حقوق اوليه ارباب رجوع مي باشد.
فدايي فر خاطرنشان کرد: گاهي به دليل عدم آگهي اين امکان به وجود مي آيد که شهروندان درخواست هاي غيرقانوني داشته باشند که در اين صورت آگاه ساختن شهروند و رعايت قانون حقوق ساختمان هاي همسايه در تراکم و صدورپروانه با در نظر گرفتن سطح ارتفاع، اختلاف طبقاتي و عدم تبعيض در حقوق شهروندان از وظايف اصلي مديريت شهري بخصوص مسئولان حوزه فني و شهرسازي مي باشد.

مديرمنطقه يک شهرداري قزوين يادآور شد: ما بايد خدمت خالصانه به مردم را سرلوحه امور خود قرار داده و امانت داران صادقي براي مردم باشيم.

 

related images