یکشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۱۰

حقايق پور، مديرکل بنياد شهيد و امو ايثارگران استان قزوين:

برنامه شهرداري قزوين در ديدار از خانواده شهدا بايد الگو شود

جمعي از مديران شهري و استاني قزوين با خانواده شهيد "غلامحسين اسداللهي" ديدار و گفتگو کردند.

 

غلامرضا حقايق پور مديرکل بنياد شهيد و امو ايثارگران استان قزوين گفت: خانواده شهيد اسداللهي خانواده مذهبي هستند و در ايام محرم و صفر برنامه هاي خيلي خوبي در شان امام حسين و خانواده مظلومش برگزار مي کنند و مردم نيز استقبال خوبي دارند.
حقايق پور در ادامه گفت: برنامه شهرداري قزوين و شوراي اسلامي شهر در ديدار از خانواده شهدا بسيار قابل تقدير است و بايد براي ديگر نهادها و ادارات الگو شود.
علي صادقي نيارکي، عضو شوراي اسلامي شهر نيز در اين ديدار گفت: ايثارگري شهدا و صبر تحما خانواده شهدا موجب و زمينه سازي خدمت را براي خادمان ملت فراهم کرده است .
وي با اشاره به راهپيمايي باشکوه مردمي 22 بهمن امسال افزود: آزادگي و و استقلال در راه حق نيازمند صبر و استقامت است.
برادر شهيد اسدالهي نيز گفت: شهيد غلامحسين بسيار مهربان و خوش اخلاق بود حتي در انجام فرايض ديني در کودکي اهتمام زيادي داشت.
گفتني است در اين ديدار طاهرخاني معاون سپاه استان، محمدرضا صديقي، حسين صلح جو و حسين غياثوند از اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين، کيومرث فدايي فر مدير منطقه يک شهرداري و اصغر اله ياري مشاور امور ايثارگران شهرداري حضور داشتند.
غلامحسين اسداللهي، يکم بهمن 1345 در روستاي دولت‌آباد از توابع شهر تاکستان به دنيا آمد. پدرش يوسف، کشاورز بود و مادرش ام‌کلثوم نام داشت. تا پايان دوره ابتدايي درس خواند. به عنوان بسيجي در جبهه حضور يافت. بيست و سوم تير 1356در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر، شهيد شد. مزار او در گلزار شهداي شهر قزوين واقع است.
 
بسم الله الرحمن الرحيم
اول) به پدر عزيزم و بعد به مادر عزيزم سلام. پدر و مادر عزيز! از شما خواهشي دارم که فقط در مرگ من گريه نکنيد. مادر عزيز! وقتي من مُردم، افتخار کن که پسري مثل من را در راه انقلاب اسلامي دادي، افتخار کنيد و به جان امام دعا کنيد و راه شهيدان را ادامه دهيد.
دوم) خواهش من از شما اين است که: در مرگ من و در روز سوم، 3 الي 4کيلو شيريني بخريد و پخش کنيد.
انا الله و انا اليه راجعون (بقره/ 156)
 به آيت مطهري، جان خميني قسم؛ به سيد مظلوم ما، يار خميني قسم؛ رهبر خود را هرگز تنها نخواهم گذاشت. به جسم سوزان رجايي قسم؛ به باهنر حزب الله قسم؛ رهبر خود را هرگز تنها نخواهم گذاشت.
سوم خرداد 61
غلامحسين اسداللهي
http://www.khatesorkh.ir/index.php?martyr_id=454
 

 

تصاویر مرتبط