سه‌شنبه ۱۳۹۳/۱۰/۳۰

فدايي‌فر، مدير منطقه يک شهرداري قزوين خبر داد؛

تحقق 42درصدي بودجه منطقه يک شهرداري قزوين در پاييز93

درآمد منطقه يک شهرداري قزوين در پاييز امسال نسبت به بودجه 42 درصد محقق شده است.


کيومرث فدائي فر، مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: درآمد منطقه يک شهرداري قزوين در پاييز امسال نسبت به بودجه42درصد محقق شده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛کيومرث فدايي فر افزود: با پيگيري هاي مستمر و تلاش هاي واحدهاي درآمدي رقمي بالغ بر 76 ميليارد ريال درآمد در پاييز سال جاري جذب شد.

وي با اشاره به اينکه نحوه مديريت شهري بر اساس درآمد و هزينه ها است، افزود: اين درآمد ها صرف امور خدمات شهري و پروژه هاي عمراني مي شود.

فدايي فر با اشاره به وضعيت رکود بخش مسکن و کاهش ساخت و سازها، اظهار کرد: درآمدزايي شهرداري ها به تبع بروز اين امر در چالش بزرگي قرار گرفته است که در اين راستا منطقه يک شهرداري قزوين با چاپ و اکران بنرها و بروشورهاي اطلاع رساني مبني بر پرداخت به موقع عوارض شهرداري و از طريق پيگيري مطالبات شهرداري از محل جرائم کميسيون ماده صد، عوارض کسب و پيشه، عوارض نوسازي، عوارض خودرو و غيره موفق به کسب درآمد بالا و جذب 42 درصد از بودجه مصوب شده است.

مديرمنطقه يک شهرداري قزوين با قدرداني از شهروندان از آنان خواست تا با پرداخت به موقع عوارض شهرداري خدمتگذاران خود را در ارائه خدمات مطلوب تر ياري کنند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط