چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۶/۱۲

از سوي فدايي فر،مديرمنطقه يک شهرداري قزوين صورت گرفت؛

تشريح عملکرد ناحيه منفصل شهري مشعلدار قزوين

مديرمنطقه يک شهرداري قزوين عملکرد ناحيه منفصل شهري مشعلدار را تشريح کرد.

 

از سوي فدايي فر،مديرمنطقه يک شهرداري قزوين عملکرد ناحيه منفصل شهري مشعلدار تشريح شد.
به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛کيومرث فدايي فر با اشاره به اين که ناحيه منفصل شهري مشعلدار از ديماه سال گذشته به منطقه يک شهرداري قزوين واگذار شده ،اظهار کرد:در همين مدت کوتاه اقدامات خوب وقابل توجهي انجام شده است.
وي با اشاره به اين که شايد تاکنون آن چيزي که شايسته مردم اين ناحيه بوده محقق نشده است خاطرنشان کرد: تمام سعي وتلاش ما اين است که پروژه هاي عمراني خوب وتحسين برانگيزي در ناحيه مشعلدار اجرايي شود.
فدايي فر تصريح کرد:در اين مدت20فقره پرونده به کميسيون ماده صد ارسال شده است که اين پرونده ها شامل تخلف در احداث بناي بدون پروانه، تراکم اضافي، عدم احداث پارکينگ، تجاوز به معابر شهري، تغيير کاربري، عدم رعايت اصول فني، بهداشتي، شهرسازي وعدم استحکام بنا و... مي باشد.
مدير منطقه يک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد:همچنين 16فقره پرونده به اداره امور اراضي ارسال شده است تا نسبت به فنس وديوارکشي زمين ها اقدام کنند.
وي بيان کرد:در اين مدت 4 پروانه ساختماني صادر و 6پروانه ساختماني نيز تمديد شده است.
فدايي فر ادامه داد:صدور5مورددستورتهيه نقشه توسط واحد شهرسازي ناحيه مشعلدار از ديگر اقدامات صورت گرفته در مدت هشت ماه به شمار مي رود.
وي اضافه کرد: صدور استعلام جهت آب،برق،گاز، نقل وانتقال و اداره اوقاف از ديگر اقداماتي مي باشد که به ترتيب20،5و40موردانجام شده است.
فدايي فر با اشاره به اين که برخي کوچه ها ومعابري که نياز به مرمت يا آسفالت کلي دارند شناسايي شده است که با اولويت وبا اولويت بندي و با رعايت دستورالعمل ها وضوابط اجرايي لکه گيري واصلاح شده است بيان کرد:مرمت ولکه گيري آسفالت به مساحت تقريبي4هزارو500متر واجراي مرمت جداول وکانيو به متراژ تقريبي830مترطول از اقدامات واحد عمراني ناحيه مشعلدار مي باشد.
وي با تاکيد بر اينکه در راستاي تسريع در اجراي پروژه ها ورفاه شهروندان مکاتباتي با برخي ادارات وسازمانها انجام شده است اذعان کرد: مکاتبات انجام شده با اداره راه وشهرسازي البرز در خصوص احداث باندکندرو ومرمت آسفالت زيرگذر،مکاتبه با اداره طرح وآبياري در خصوص لايروبي کانال آبياري ولايروبي کانال در سه مرحله، مکاتبه با سازمان پسماند وسازمان تاکسيراني ،اداره آب وفاضلاب روستايي،سازمان پارک ها وفضاي سبز از جمله مکاتبات اداري صورت گرفته مي باشد.
فدايي فر با تاکيد بر مشارکت مردم با شهرداري در اجراي پروژه ها يادآور شد:هرجا که همراهي ومشارکت مردم باشد کار به نحو احسن انجام مي شود و مردم مشعلدار بايد در اجراي پروژه ها وآباداني اين ناحيه همکاري ومشارکت کنند وشهرداري را در پيشبرد اهداف ياري رسانند.

 

تصاویر مرتبط