یکشنبه ۱۳۹۳/۰۴/۲۹

در بازديد مسئولان استاني تاکيد شد؛

رسيدگي بيشتر به ناحيه منفصل مشعلدار قزوين

با حضور نماينده قزوين در مجلس شوراي اسلامي و مديران استاني وضعيت ناحيه منفصل مشعلدار قزوين مورد بررسي قرار گرفت.


با حضور محمدي، نماينده قزوين در مجلس شوراي اسلامي، معاون هماهنگي امور عمراني استانداري قزوين و شهردارقزوين و مديرمنطقه يک شهرداري قزوين و ساير مديران استاني وضعيت ناحيه منفصل مشعلدار مورد بررسي قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ در جلسه اي که به منظور بررسي وضعيت و مشکلات ناحيه منفصل مشعلدار در حسينيه صاحب الزمان اين ناحيه برگزار شد، منوچهر حبيبي معاون هماهنگي امور عمراني استانداري قزوين اظهار کرد:مشعلدار با بافت روستايي تحويل شهرداري شده است وتبديل اين بافت به بافت شهري کاري بسيار سخت ومشکل مي باشد.
وي افزود: مي پذيريم که تاکنون آن چيزي که شايسته مردم اين ناحيه بوده محقق نشده است که اميدواريم تاپايان سال جاري وضعيت اين ناحيه تغيير قابل توجهي داشته باشد.
معاون عمراني استانداري قزوين با اشاره به مشارکت مردم در اجراي پروژه ها خاطرنشان کرد: هرجا که همراهي ومشارکت مردم باشد کار به نحو احسن انجام خواهد شد و مردم مشعلدار بايد در اجراي پروژه ها وآباداني اين ناحيه همکاري ومشارکت کنند.
داوود محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي نيز اظهار کرد: با توجه به اين که مشعلدار از ديماه سالجاري به شهرداري منطقه يک الحاق شده اما اقدامات خوب و قابل توجهي انجام شده است.
وي تصريح کرد: اميدواريم با اختصاص بودجه مناسب پروژه هاي عمراني خوبي در ناحيه منفصل مشعلدار اجرا شود.
محمدي با اشاره به مشکلات آب شرب مشعلدار اعلام کرد: در سال جاري با اعتباري بالغ بر يک ميليارد ريال شبکه فرسوده آبرساني اين ناحيه اصلاح خواهد شد.
وي با اشاره به وجود ساير مشکلات ناحيه مشعلدار خواستار مشارکت وهمکاري مردم با مسئولان به منظور تسريع در اجراي پروژه ها شد.
مهندس طالبي مسئول ناحيه مشعلدار طي سخناني با تاکيد بر اينکه خدمات خوبي طي شش ماهه گذشته انجام شده است بيان کرد: در حالي که درآمد شهرداري از مشعلدار حدود130ميليون ريال بود اما در همين مدت شهرداري بالغ بر يک ميلياردو500ميليون ريال در اين ناحيه هزينه کرده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط