یکشنبه ۱۳۹۳/۰۱/۳۱

فدايي فر،مدير منطقه يک شهرداري قزوين خبرداد:

بررسي 1596پرونده در کميسيون ماده 100منطقه يک شهرداري در سال 92

1596پرونده طي سال گذشته در کميسيون ماده 100 مديريت منطقه يک شهرداري قزوين با دقت کارشناسي بررسي شده است.


مديرمنطقه يک شهرداري قزوين گفت: از مجموع1599پرونده اي که طي سال گذشته به کميسيون ماده صد ارسال شده بود  پرونده بررسي شد.
به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛کيومرث فدايي فر اظهار کرد:اين پرونده ها شامل تخلف در احداث بناي بدون پروانه، تراکم اضافي، عدم احداث پارکينگ و يا غير قابل استفاده بودن پارکينگ، تجاوز به معابر شهري، تغيير کاربري، عدم رعايت اصول فني، بهداشتي، شهرسازي و عدم استحکام بنا در منطقه يک شهرداري قزوين بوده است.
فدايي فر اعلام کرد:مالکين اراضي و املاک واقع در محدوده خدماتي بايد قبل از ساخت و ساز از شهرداري ها پروانه ساختماني بگيرند و شهرداري نيز موظف است از عمليات هاي ساختماني بدون پروانه يا خلاف پروانه بوسيله ماموران خود در زمين محصور يا غير محصور جلوگيري کنند. مديرمنطقه يک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد:شهرداري ها مکلف اند از ادامه ساخت بناهايي که مالکين آن اصول فني و شهر سازي را حين ساخت و ساز رعايت نکرده اند و يا بدون اخذ پروانه ساختماني از شهرداري نسبت به ساخت و ساز اقدام کرده اند، جلوگيري نمايند و يا در صورت تکميل بنا نسبت به تخريب آن اقدام کنند.
وي اضافه کرد: همچنين طي سال گذشته تعداد3هزارو414راي صادر شده که در اين راستا تعداد2858مورد منجر به پرداخت جريمه به مبلغ152ميليارد و187ميليون و268هزارريال شده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط