یکشنبه ۱۳۹۸/۰۴/۰۹

بهنام زاده :

درسه ماهه اول سال جاری منطقه یک شهرداری قزوین به بیش از هزار پیام سامانه 137 پاسخ داده است

اصغر بهنام زاده، مدير منطقه یک شهرداري قزوين، از پاسخگویی به هزار و 36 پیام سامانه 137شهرداری درسه ماهه اول سال جاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومي منطقه یک شهرداري قزوين؛ بهنام زاده گفت: از هزار و 36 پیام دریافت شده از طریق سامانه 137، شهرداری منطقه یک به 725 پیام رسیدگی کرده و 311 پیام در دست بررسی و اقدام است.

این مقام مسئول بیان کرد: موضوع آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر با 333 مورد بیش ترین تماس شهروندان در این مدت بود و پس از آن درخواست شهروندان برای جلو گیری از سد معبر اصناف و دستفروشان تعداد تماس زیادی را به خود اختصاص داد.

مدیر منطقه یک شهرداری تصریح کرد: برخی از در خواست ها مانند آسفالت معابر اصلی و فرعی و ایجاد فضای سبز در محله های مورد نظر نیاز به زمان و اعتبارات مالی دارد و نمی توان در زمان کوتاهی مشکلات را برطرف کرد، بنابراین باید در قالب پروژه های عمرانی اجرایی شود.

وی تاکید کرد: شهروندان در زمان تماس با سامانه 137، نسبت به اعلام آدرس دقیق و مشکلات دقت لازم را داشته باشند و برای حل آن ها عجله نکنند تا شهرداری بتواند با طی مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز نسبت به برطرف کردن مشکلات و موارد درخواستی اقدام کند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط