پنجشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۰۶

بهنام زاده:

سامانه 137 راه انتقال درخواست های شهروندان به مدیریت شهری است

اصغر بهنام زاده ، سرپرست منطقه یک شهرداری قزوین از پاسخگوی به 3024 پیام سامانه 137 در نه ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ بهنام زاده گفت: سامانه 137 شهرداری قزوین راه انتقال درخواست های شهروندان به مدیریت شهری است.

وی افزود :از این تعداد 2887 مورد از در خواست شهروندان در مدت 48 تا 72 ساعت بعد از دریافت پیام انجام شده و 137 مورد از در خواست ها که نیاز به تامین اعتبارو بررسی بیشتر داشت، دردست اقدام است.

این مقام مسوول اضافه کرد: بیش‌ترین درخواست شهروندان از طریق سامانه 137 مربوط به آسفالت معابر و لکه گیری حفاری ها بوده است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط