دوشنبه ۱۳۹۷/۰۲/۰۳

پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين خبر داد؛

رسيدگي به هزار و 670 پيام مردمي در سامانه 137 منطقه يک شهرداري قزوين

پيمان پژمانفرد؛ مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: در سال گذشته از تماس هاي گرفته شده با سامانه137 منطقه يک شهرداري به يک هزار و 670 پيام رسيدگي شده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ پژمانفرد افزود: در سال گذشته تعداد کل تماس هاي گرفته شده با سامانه 137،   هزار و 753 مورد بوده  که از تماس هاي گرفته شده  با  اين سامانه،  به هزار و 670 پيام از سوي منطقه يک شهرداري قزوين  رسيدگي شده  است و 83 درخواست شهروندان  نيز در دست اقدام مي باشد.

وي ادامه داد: از تماس هاي حاصل شده سال گذشته واحد 137 منطقه يک شهرداري قزوين 729 تماس  مربوط به آسفالت، مرمت، لکه گيري و نگهداري معابر  و 596  تماس مربوط به درخواست شهروندان براي جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان بوده است.

اين مسئول با اشاره به درخواست هاي مختلف شهروندان از مجموعه مديريت شهري عنوان کرد:  در بازه زماني ياد شده 119 تماس مربوط به نصب دال، پل، سنگ فرش معابر و مرمت دريچه هاي فلزي و 60 مورد مربوط به جدولگذاري معابر بوده است.

مديرمنطقه يک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: 113 تماس در راستاي جلوگيري از ساخت و ساز غير مجاز، 47 درخواست جلوگيري از سد معبر مصالح ساختماني و 6 مورد صدور اخطار براي جمع آوري خودرو هاي فرسوده از سطح شهر بوده است.

پژمانفرد بيان کرد : براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137تدابيري انديشيده شده كه از جمله آن ها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.

اين مسئول عنوان کرد: از شهروندان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آن ها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.

پايان پيام

تصاویر مرتبط